Bla bla bla

Sitter fortfarande i skolan. Det här jävla arbetet som ska in om ett par timmar is killing me. Har inte så mycket kvar i försig, men det här är så inte bra skrivet. Äh, palla bry sig. Jag bloggar istället. Det är mycket roligare. Tänkte slänga in den här lilla listan som jag hittade på någons blogg. Och eftersom jag just nu sitter på min instution där jag pluggar, som heter Språk och Litteraturcentrum, så passar det väl med en lista om just det, språk. Heaheah.

image294Pratar du något språk utöver svenska?
Bosniska, engelska, italienska och ryska.
·Vilka språk har du studerat?
Engelska, italienska, ryska, franska, spanska, tyska.
·Har du nån gång läst en hel bok som inte varit på svenska?
Jaa...massor.
·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?
Absolut! The more the marrier! Men det viktigaste är att man kan engelska iaf!
·Vilket språk önskar du att du kunde?
Turkiska. Älskar det språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0