A list

Här kommer en lång lista. Bara för att jag har tråkigt.

Kär: fan heller
Önskar du att du bodde någon annan stans? I Zimbabwe..nä skoja ba.
Tänker du på självmord? Nej, så deprimerad är jag inte haha.
Tycker du att du är attraktiv? Haha, nej inte direkt
Dricker du? Jaaa. Händer väl :P
Använder du droger? Nepp, men har gjort det för många år sen.
Röker du? Yes sir.
Vilket schampo använder du? Head and Sholuders
Vilken parfym använder du? D&G - light blue och Armani - code.
Vad är du rädd för? kryp.
Gillar du att tvätta? Ja, faktiskt!
Gillar du berg och dalbana? Nä, fan heller. Är skitträdd för fart & höjder.

Senaste?
Filmen du hyrde?
Minns inte, laddar ner allt.
Filmen du köpte? Samma svar som ovan.
Låten du hörde:  Haris Dzinovic - Jesul dunje procvale.
Låten du laddade ner? Zabranjeno Pusenje - Zenica blues.
Personen du ringde? Andrej
Personen som ringde dig? Andrej haha.
TV-program du såg? Våra bästa år. 
Person du tänkte på? Anita.

För eller emot?
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Det är deras val..
Använda droger? Emot 
Sex före äktenskapet?
För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För!

Favorit?.
Mat:
Lasagne
Låt: Många..men jag älskar Ako znas bilo sto - Azra.
Sak att göra: Babbla i tel.
Sport: Basket.
Dryck: Cola.
Kläder: Tunnikor.
Film:  Best of the best.
Bil: Ingeeen aning. Förstår mig inte på bilar.
Serie: Prison Break & O.C

Har du någonsin?.
Gråtit över en pojke?
Yes
Gråtit över en flicka? Yepp
Ljugit för någon? Japp
Varit i slagsmål? Yes
Blivit arresterad? Ja, längesen. 
Träffat någon från internet IRL? haha, massor.

Antal?
Gånger du vart kär?
2 ggr.
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha, 2 vad jag vet.
Tjejer du kysst? Många. Fyllehångel med kompisarna.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ett par stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Många gånger, skrev noveller för KP när jag var yngre.
Ärr du har på kroppen? Inga.

Pålägg som gäller: Pasteta & Poli salama
Dagens dryck: Cola.

Senaste?
Boken du läste?
Jag dödade mitt barn.
Personen du fick e-mail av? Orkar inte kolla.
Personen du fick brev av? Kemo.
Personen du fick sms av? Almedin.
Saken du köpte? Comviq jaran kontantkort haha.

Vad har du gjort idag? Inte mycket, gick upp för en timma sen.
Var det kul? Haha, att gå upp? Mja..
Brukar du svära mycket? typ hela tiden
När stiger du upp på morgonen? Olika beroende på när jag börjar.
Gillar du att slåss? Nej.
Vad har du på dig? Nattlinne.
Vad ska du göra ikväll? Vettefan.
Vad är du allergisk mot? Solen.
Var har du ont? svider på hela kroppen ifrån solen.
Använder du hårspray? bara ibland
Kan du stå på händer? Jag tror det haha.
Håkan Hellström eller The Ark? Öööh? Ingen!
Salt eller socker? Suger baby.
Gillar du ketchup? Ja, bara curry-ketchup.
Är du glad nu? Jaa det är jag väl.
Var du glad igår? Yeeeeees. Very.
Vad dansar du till? Helst till hip hop och R&B.
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad.
Göteborg är?  Sveriges näststörsta stad.
Kan du sjunga? Haha, nej!
Spaghetti eller makaroner? Isto sranje drugo pakovanje.. 
Land du vill besöka? (just nu:) Bosnieeeeeeeen.

Kommentarer
Postat av: browneyed

Hahaha, kul lista =) Får man "låna" den kanske? =P

2007-05-07 @ 15:34:05
URL: http://browneyed.blogg.se
Postat av: Adisa

jaa men kalrt du får :)

2007-05-07 @ 16:45:04
URL: http://adisab.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0