WUNDERBART

Så underbart väder är idag. Att vakna upp så här gör jättemycket.
Dock kan vädret inte göra så att jag glömmer mina tankar.  Jag har äntligen tagit tag i tvättandet. Har inte tvättat på evigheter. Jag bokar tvätttid men sen är det alltid något som kommer upp den dagen så man måste avboka.
Förra veckan var jag tvungen och avboka 3 gånger. Och då sa jag, att på tisdag MÅSTE jag tvätta. Så nu har jag tvättat sen kl 14 och kommer hålla på ett tag till.
Håller på med min värstädning så allt ska in i tvättmaskinen.
Men man hinner gå ut emellan och ligga på gräsmattan och läsa. Ska fortsätta med det nu. Kom bara in för att hämta glass egentigen.
Ska börja läsa en skitbra bok. Hedern har sitt pris heter den, verkar vara hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0