UTMANING

♥ Spelreglerna;
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag föddes hette jag Dzenita. Ett år senare bytte min mamma namn till Adisa. Tur det säger jag bara. Haha.
Adisa är så mycket finare :)

2. Jag har varit i häktet. Men släpptes efter 2 timmar då de fattade att jag inte var inblandad ;)

3. Jag lagade BUREK till sångaren Edvin Po sommaren 2002 när jag var nere i Bosnien. Han skulle sjunga den kvällen i cafét bredvid vårt hus och vi lärde känna varandra dagen innan och han trodde inte på mig att jag kunde göra pita så jag bevisade det dagen efter genom att bjuda hem honom på middag innan spelningen haha. 

4. Jag fungerar inte utan min mobiltelefon.

5. Jag dejtade 2 killar samtidigt. Utan att dom visste om det såklart. Och jag var riktigt intresserad av dom båda två, hade värsta dilemman om vem jag skulle välja. Men nån månad senare visade det sig att de var kusiner!!


6. Jag har problem med höger och vänster ibland...Okej, ganska ofta. Ja ja, alltid!
Måste alltid tänka efter ett par sekunder vilket som är vilket..haha. 

Jag utmanar: Aida , Lola , Magda , Linda , Mina , Nayde.

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Haha femman var riktigt rolig haha.. Jadna ti!

2007-03-07 @ 20:04:11
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Nahide

ja har antagit din utmaning. BRIIIIIIIING IT OON!

2007-03-07 @ 20:52:59
URL: http://edihan.blogspot.com
Postat av: magz

ouuh tuff utmaning. ska försöka klara av det här nu. mycket svårare än en tenta HAHAH.

2007-03-07 @ 22:25:20
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Anonym

eom...jag kan bara skriva sex saker om mig

1. jag är miffo
2. jag har träffat ledina celo
3. jag hatar cetniks
4. jag är förkyld
5. jag har dejtat 3 killar samtidigt. utan att dem vet om det. alla 3 var siptars, det säger allt. puckon

6. jag hatar romantik.

2007-03-08 @ 15:10:43
Postat av: Lola

förresten jag skrev det..Lola

2007-03-08 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0