TRODDE NI VA!

Kan inte sova så jag snokar runt lite om det har kommit upp ngn info om kvällens match Norge-Bosnien.
Hittade en intressant grej på svenska spel.
10% av det svenska folket tippade på att Bosnien skulle vinna (de 10% är bosnier haha).
Och så tippade 10 olika tidningar på förlust för Bosnien...alla 10! hahaha
Se så fel ni hade :P

Fastän vi saknade våra bästa spelare Barbarez och Salihmidic så tog vi hem det!
Trots att "Norge är alltid svårspelade på hemmaplan" och "Norge är så bra på hemmaplan" som alla tidningar har skrivit innan matchen.
Jaa, kanske det, men inte bättre än Bosniens bortamatcher :)


// En JÄVLIGT stolt bosnier =)


Kommentarer
Postat av: some random person..

Jag tippade en etta, och garderade med ett kryss.
Tänkte att, Norge går inte lita på, det finns risk att det slutar oavgjort.
Trodde inte de skulle vara så opålitliga att de förlorade. Jag kunde ha vunnit 30 spänn, eller nåt!
Dumma norrmän. :/

2007-03-25 @ 03:45:21
Postat av: Adisa

haha jaa du,,man lär av sina misstag :)
norge och bosnien ska ju spela igen nu i september och då hoppas jag att du vet vilka du ska tippa på :)

2007-03-25 @ 03:47:49
Postat av: S

Zlatan Muslimovic je igrao.. han e duktigg! Ne samo jucer, nego inace! wohooooooo!!!! Bosnaaaa :D

2007-03-25 @ 12:19:14
Postat av: Adisa

S : yees...Muslimovic je legenda :)

2007-03-25 @ 12:50:11
Postat av: Alma

Min bror va där & han sa att det var vääärldens drag där borta. WOHO jag är så glad att dom vann!
Proud 2 be a bosnian LÄTT! :D

2007-03-25 @ 13:56:07
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0