THE UGLY TRUTH

Pratade med min kusin på MSN.
Hon hjälpte mig med att få ihop ett bra personligt brev angående sommarjobb. Det blev ganska bra faktiskt. Men det är så sjukt så mycket man hittar på i sånna brev, bara för att framstå som en bra människa. Eller ja, jag gör det iaf haha. Hade jag varit ärlig i mitt personliga brev hade det typ varit något i den här stilen:


Hej!
Jag söker härmed tjänsten som X hos er på X.
Mitt namn är Adisa och är 22 år gammal. Jag bor i Lund, där jag även studerar vid Lunds Universitet. Social, positiv, ansvarsfull och flexibel, det är det sista jag är. Jag är den mest skrämda personen inför förändringar. Jag är väldigt osocial, har en negativ inställning till allt och tar inte ansvar för något i mitt liv. Är väldigt envis och lat.
Jag gillar att börja dagen med en cigg och Oprah. Jag försover mig ofta. Jag snäser av dig om du försöker väcka mig. Istället för godis knaprar jag på lugnande.På min fritid sitter jag på novaraja.com, det är den sociala biten i mitt liv.
Om jag inte sitter vid datorn så pratar jag i telefon. Jag röker också. väldigt mycket, och dricker, även dagtid ibland.
Tidighare hade jag ett förhållande med Supermario, men min kusin gifte sig sedan med honom.Då återupptog jag kontakten med ett gammalt ex som just nu sitter i fängelset på Kumla sedan ett år tillbaka och kommer sitta där de kommande 4 åren.Vid senaste besöket blev jag gravid (detta stämmer inte i verkligheten asså:), och eftersom jag just nu vill känna mig fri så kommer min syster och hennes siptar- flickvän att adoptera barnet.
Ser framemot ett framtida möte med Er.
Mvh,Adisa Krupic

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAAH fan vad bra =) du e rolig du.. förresten Krupic jag känner många som heter så iaf dom från min hemstad Bos. Dubica .. odaklen si?

2007-03-27 @ 22:31:12
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Alma

HAHAHAAH fan vad bra =) du e rolig du.. förresten Krupic jag känner många som heter så iaf dom från min hemstad Bos. Dubica .. odaklen si?

2007-03-27 @ 22:32:03
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Magz

hahah adisa! du är ju sjuk på riktigt ahha! o mobba inte Lola för att vara siptar! det är inget fel med det haha.

2007-03-28 @ 01:27:16
Postat av: Adisa

magz: sen när gillar vi bosnier siptarer?! hahahaha... men schhh säg inte det till Lola, jag låtsas tycka om henne :P

2007-03-28 @ 02:05:35
Postat av: Ilvana.

Haha så kul :D

2007-03-28 @ 14:35:56
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0