SOMETHING ABOUT ME

- Vilka ställen har du bott på: Sanski Most, Stockholm, Kramfors, Gävle, Växjö, Höör, Lund.
- Vilka språk kan du: Svenska, engelska, bosniska, italienska, franska, ryska, spanska.
- Vilka instrument kan du spela: Har spelat gitarr i 6 år och piano i 10.
- Vilka var du senast ute med: Sanjin.
- Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig: For me to know and you to find out.
- Kött eller bananer: Jag är bosnier, KöTT!
- Beundrar inte: Folk som skryter.
- Jultomten eller påskharen: Ingen. Firar varken jul eller påsk. haha.
- Favoritland: Draga moja BiH
- Rock eller pop: Rock
- Tror du på någonting högre: Of course!
- Vänster eller högerhänt: Höger.
- Upp eller ner: Upp.
- Estetisk eller matematisk: Estetisk.
- Är du blyg: Nej
- Är du politisk aktiv: Nej inte i svensk politik haha. Men är jävligt insatt i politiken i fd Jugoslavien.

Kommentarer
Postat av: mina

Hey you, om du inte är född i Sverige så har du missat nåt! :P

2007-03-08 @ 15:55:18
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: mina

Hah, maybe so. Men du missuppfattade! Jag syftade på ditt inlägg -> vilka ställen du har bott på. Du missade att skriva ALLA ställen. Eller, du är väl inte född i Sverige? Då har jag missat nåt isf. :P

2007-03-08 @ 16:05:56
URL: http://-react.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0