REKORD!

Jag är trött i huvudet. Har i princip inte gjort något idag. Bara varit hemma, haft ont i magen och träningsvärk i armarna. Har bara segat och muppat framför Tv:n idag. Kollade på 5 avsnitt av Grey's pa raken. Snacka om att inte ha ett liv. lördagkväll. Men jag blev lite positivt överraskad nu iaf. Jag har slagit rekord i antal Unika besökare på min blogg. Det brukar väl ligga runt 30-40 dagligen, men ídag var det 73 och över 300 sidvisningar....wooohoo..you make me happy! :) Då ska jag fortsätta med mitt bloggande, ska inte sluta när man är på topp :P
Men just nu har jag inget & blogga om, förutom min tråkiga dag, och den vill ni inte läsa om...finns för den delen inte ngt & skriva heller..haha.
Pusssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0