PROMENIX

Det är ett tag sen det var så fint väder ute...riktigt varmt ju :) Så det blev på med träningsbyxorna och ut o powerwalka i en timma :) Duktigt va?
Tror jag såg en kille jag kände igen från Nova raja. Vi har typ snackat för ett år sen, vet att han bor i Lund. E inte säker på om det var fan men han kollade extra länge på mig i Nettokön haha. Jag tror faktiskt han hade gått fram om inte min jävla telefon hade ringt. Fan också. Han var ju söt. Haha.
Nä, nu ska jag duscha och sen äta mat & kolla på ett avsnitt.


Kommentarer
Postat av: aLma

Aha det är ju rätt nära då :) sad zivim u Gnosjö , småland :/ selo zesce haha sj då? :D

2007-03-04 @ 18:52:24
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Marina

käring opet stavas fel.-_-.seRp Dig.-_-.....i ja sam mislila da bloggam ali kad god sjednem ovde Ella dreci tako da nema od toga nista....a u ostalom sta bi pisala...kako mjenjam pelene i pazim da ne pojede rukave....sad joj je to fazon....gura ruke usta i jede rukave od majica.BajD Vej....kad ces vamo??? Loveee Ya (not)

2007-03-05 @ 10:09:22
Postat av: Marina

käring opet stavas fel.-_-.seRp Dig.-_-.....i ja sam mislila da bloggam ali kad god sjednem ovde Ella dreci tako da nema od toga nista....a u ostalom sta bi pisala...kako mjenjam pelene i pazim da ne pojede rukave....sad joj je to fazon....gura ruke usta i jede rukave od majica.BajD Vej....kad ces vamo??? Loveee Ya (not)

2007-03-05 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0