PAPEGOJA

image38

Solrosfrön. Det är livet. Sånna salta solrosfrön. Riktig fågelmat. Det är typ i stort sätt det enda jag har ätita på hela dagen.
Det borde stå på påsen OBS! Beroendeframkallande.
För det är precis vad jag är. Beroende. Kan inte sluta. Och även om man säger till sig själv Okej nu räcker det, så blir det ändå så att man efter en stund, utan att tänka på det börjar äta dom och inte förrän skålen är tom inser man att man suttit där och tuggat på dom haha. Ja, och då häller man upp mer.


Kommentarer
Postat av: Eve

Man maste ju ata!! Haha jag vet forresten vad du menar, men man far sa jaaavla salta lappar efter ett tag... om de nu ar saltade da ;)

2007-03-16 @ 03:10:08
URL: http://dustyangel.blogg.se
Postat av: mina

Åh, jag vet! De är skitgoda! :P

2007-03-16 @ 10:21:25
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Marina

OOO så iriterane det e när du äter sånt.....skiten fins över hela borden du Äter som e handikappad papigoja Smoto jedna

2007-03-16 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0