ÖVERLEVNAD

Håller mig till samma tema som inlägget under.
Vädergudarna mår verkligen inge bra asså. Helt seriöst. Vad är det för väder vi har idag?
Okej jag ska inte tjata länge till, men va fan jag kunde ha dött pga vädret!
Jag kom på att mina cigg var slut och att jag var tvungen och köpa nya, men eftersom affären här stänger vid 18 på helgerna så var jag tvungen att gå ända upp till Mobilia. Och fy fan säger jag bara, så mycket som det blåste!
Jag har nog aldrig varit med om det hela mitt liv. Flera gånger på vägen dit tänkte jag Nu flyger jag iväg,nu!
Trodde att värsta tornadom var på gång fan.
Och sen väl inne på ICA hade jag problem med kortet man köper cigg med. Ni vet sånna små kort som finns vid kassan, så finns det streck-koder på dom , som man sen ska dra genom den apparaten och så kommer ciggen ut, typ som en läskautomat. Och jag har ju aldrig använt en sån cigg automat och det fanns ju fan streckkoder både på fram-och baksidan. Och självklart så tror man att det är dom på framsidan, man tittar inte ens på baksidan.
Och jag försökte & förslkte, men det gick inte. Under tiden pratade jag i tel med Ramo och han garvade ihjäl sig åt mig. Och jag blev lite småsur på honom och irriterad på maskinen och börjar svära, högre än jag trodde, så folk vände sig om haha.
Då kollade jag på baksidan och såg streckkoder där me, o så testade jag, och då kom ciggen. Det var ju på tiden!
På vägen hem hörde jag knappt mig själv eller Ramo så mycket som det blåste. Han trodde typ att jag satt på ett flygplan eller nått haha. Så vi var tvungna och lägga på.

Nä, nu ska jag ringa upp honom igen. Var bara tvungen och skriva av mig min frustration.
Han skulle bara skrattat åt mig.


Kommentarer
Postat av: S

You are cool! Samo tako nastavi! :) Bye bye!

2007-03-18 @ 18:39:09
Postat av: Adosa

haha hvala:)

2007-03-18 @ 19:20:24
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Marina

ti da odletis hahah kamo srece HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
RamooooOOOooOOOooo ajd kuci da jeeedes

2007-03-19 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0