NATIONALDAG

Japp och idag är det Bosniens nationaldag. Weeee :)
Och det är röd dag där nere...no work, no school...orättvist! Varför får inte bosnierna här i Sverige ledigt från jobb o skola idag me? Vadå bara för att vi bor i Sverige är vi inte svenskar för det. Vi bör följa våra egna röda dagar me!
Ne nu ska jag dra mig mot skolan och jag hoppas att föreläsningen blir inställd. För jag sov typ 2 timmar inatt och är så jävla trött efter alla kvällens händelser. Usch. Kan man få det ogjort? Vill bara till min säng och sova. Hoppas att läraren säger att vi får ledigt idag, vi måste fira Bosniens nationaldag. Hur stor är chansen att han säger så? Inte stor? Nä, okej. Fan.

Kommentarer
Postat av: mina

...För att du får vara röd en annan dag, som inte de får vara röda... ;)

2007-03-01 @ 13:03:28
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: mina

Haha, skönt då. Men asså det är fan inte lätt när nostalgin tar taget om en och ruskar till en. Da vidis neku noc, oko midnatt, ja odjednom sama za sebe poce pjevati MOOOOOJE NAAAAAJMILIJEEEEE od jebuke. haha Sen dess får jag inte ut låten ur huvudet! Jag vill diiiiiit ;P

2007-03-01 @ 14:41:41
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: a

Slucajnost, googlade om nationaldagen i slucajno nasla tvoj blogg. Bilo bih super da slavimo nationaldag i u svedskoj ali zamisli da svi ljudi u ovoj multukulti svedskoj slave svoje.. plus högtiderna i tradicije.. paaa nebi nikad iko radio.. MEN TANKEN är god.

PEACE

2008-11-25 @ 22:03:35
URL: http://ladyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0