MINNE

Jag tänkte på en sak. Asså det här med pannkakor.
Jag älskar pannkakor. Jag äter pannkakor typ varannan dag. Vilket innebär att det blir en hel del pankakor i veckan. Men ändå så måste jag ta fram receptet varje gång! Varenda gång! Att jag aldrig lär mig?! Det finns ju inte heller mkt och lära sig...1 dl mjöl, 2 dl mjölk + 1 ägg. Hur svårt ska det vara? Men ändå så blir jag alltid så jävla osäker varje gång jag ska göra pannkakor, typ varannan dag. Jag fattar inte att jag kan ha så svårt för att lära mig 3 ingredienser. Det är som om min hjärna blockerar just då.
Jag kan göra alla dom här komplicerade grejerna, pita,lepinje,kifle, o sånt...utan problem! Men så fort det är pannkakor ska receptet fram haha.
Men så har det alltid varit. Tex när det gäller skolan också. Jag kommer ihåg de komplicerade sakerna men de enkla glömmer jag.
Är kanske en bra egenskap iförsig...
Aja, screw pancakes, dags for ett avsnitt av grey's anatomy.

Kommentarer
Postat av: Marina

mani se ti palacinki i tv.a mrs na polje ovako fino vrijeme....uvenut ces u stanu

2007-03-28 @ 15:00:36
Postat av: adisa

marina: hahaha bila sam cijelo jutro vani :P

2007-03-28 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0