MENINGSLÖS INFO

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Inte bra...har precis gått upp :)
Favoritgodis: Geisha fan
Kläder just nu: Stor svart t-shirt
Musik just nu: Sarah Dawn Finer - I remember love
Sommarplaner: Hm..den som lever får se:)
Hur många kuddar sover du med: 2 
Spelar du nåt instrument: Gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vem är viktigast för dig: Just nu, den lilla spinden på min vägg :S
Bio eller promenad: Bio fan ccc vilken promenad?!
Är du kittlig: Hell yee.
Snarkar du: Inte vad jag vet.
Stjärntecken: Vattuman.
Äckligaste insekten: Spindel.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vettefaan..
Vad vill du jobba som? Vill inte jobba. Vill vinna miljoner så jag slipper jobba.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? I helvete heller.
Gillar du att sjunga? Jo, grannen påpekade det för nån dag sen...
Anser du att du är stark? Klart :)
Vad gör du om du får hicka? Inget, väntar tills det går över
Vad längtar du mest efter just nu? Min säng

Kommentarer
Postat av: aLma

samo ti haha det är hellugnt :) ja sam iz Bos. Dubice a ti ? :D

2007-03-04 @ 17:23:56
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0