MELODIFESTIVAL

Asså seriöst...man måste verkligen ha ngt fel i hjärnan om man kollar på melodifestivalen hahahah.
Det är det värdelösaste programmet någonsin.
Skulle inte göra det för all the money in the world.
Haha, kom precis & tänka på när jag bodde på korridor förra året, då det var melodifestivalen. Alla svenskar satt inne i köket och tittade och hejade och alla blattar satt inne på sina rum. haha. Melodifestivalen är verklign sååå typiskt svenskt, jag tror inte jag känner en enda blatte som tittar på sånt strunt.
Och det finns verkligen inget bra på TV heller, men jag vägrar kolla på MF.
Så det får bli ett avsnitt av Grey's.

Kommentarer
Postat av: magz

haha, nu känner du mig! hahaha. ja sam danas (sinoc) gledala. jag tror jag är INTEGRERAD! :D

2007-03-04 @ 02:55:28
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Den stora melodifestivalen är ju bra då alla länder är med :D Då kan man hejja på bosnien :D

2007-03-05 @ 15:00:18
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0