LISTA

Snodde denna från magda. hihi. har ändå så jävla tråkigt så jag kan sitta & göra den.som om jag ändå skull gå ut o motionera.yeah right.haha.

10 favoriter:
Färg:
syns inte det på min blogg?haha. rosaa.
Mat: riktig studentmat, nudlar:)
Band: Azra. Kan jag välja fler? okej, parni valjak, bijelo dugme, zabranjeno pusenje.
Film: Best of the best.
Bok: Pojken som hette Det-böckerna.
Sport: basketball...
Årstid: SOMMAR!
Veckodag: fredag
Glassmak: Magnum med mandel ... m m m
Tid på dygnet: after midnight;)

9 för tillfället:

Humör: är sugen på choklad, men orkar inte gå till affären.
Smak: pasteta
Kläder: underkläder o gröna strumpor haha.
Bakgrund: på mobilen? bild på erdal.
Nagellack: använder inte sånt.
Tid: 14:11
Omgivning: vet ej, kan inte höra. min musik e för hög.
Irritationsobjekt: just nu dr Bruke i Grey's A.

8 första:
Bästa vän: Adisa...min granne i bosnien. tror hon bor i tyskland nu.
Screen name: kommer fan inte ihåg..
Husdjur: hade 2 katter.
Piercing: öronen, näsan.
Förälskelse: Bobo, vi gick på dagis ihop :)
Musik: Rukuju se rukuju oni koji putujuuuu
Bil: vettefan
Bråk: kommer fan inte ihåg. men jag var en riktig bråkstake & mobbare när jag var liten.

7 senaste:
Cigarett
: min kompis mamma gav mig en cigg när jag var 6 år gammal! och jag rökte!!!
Mat: knäckebröd.
Dryck: juice
Biltur: Igår med sanjin.
Kyss: igår hahahaha.
Spelad låt: Sarah Dawn Finer-I remember love.
TV-program: Prison Break!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja fan
Brutit mot lagen: jaa..
Blivit arresterad: hmm...nej...okej då, ja.
Badat naken: ute eller? ja fan. jag ado aida och admir för förra sommaren, ute på evedal mitt i natten.haha.
Varit med på TV: ja flera gånger.
Kysst någon du inte känner: klart.

5 nej tack:
Kläder: askorta kjolar.
Mat: grönsaker.
Musik: schalager ahaha
Dryck: morotsjuice eller nått.
Personlighetsdrag: gillar inte när folk är ufurani.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: bråka med sanjin o sen blev vi vänner igen.
Du kan höra just nu: Rijeka bez imena.
Du inte kan leva utan: cigg & kaffe. that's life.
Du gör när du har tråkigt: leker med håret.

3 personer:
Du avundas: min syster som sover just nu.
Du tycker om: respekt.
Du inte gillar: att netto ligger 50 meter bort & inte 10.

2 val:
Kaffe eller te:
kaffe.
Vår eller höst: vår.

1 önskan: att bli rik.

Kommentarer
Postat av: mina

WTF? Har du blivit arresterad? :O Do tell :P

2007-03-07 @ 13:49:58
URL: http://-react.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0