LISTA IGEN

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Ja punktering på cykeln iaf haha
2. Hur äter du ett äpple?
Helst i klyftor
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Skojar du eller? Oh ja!
4. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En resa till Dubai.
6. Är du mörkrädd?
Ja, jag måste alltid ha min skrivbordslampa tänd när jag sover.
7. Resmål som fascinerar?
Japan. Verkar vara som en helt annan värld där.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Med Sanjin.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag,
vem blir det?

Dzoni Stulic!
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt 
11. Bästa stunden på dagen?
På morgonen. Då man dricker sitt första kaffe och tänder en cigg och lyssnar på skihög bosnisk rock musik.
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, pengar och nycklar
13. E-post eller snigelpost?
E-post.
14. Den senaste komplimangen du fick?
"Fan vad fina och stora ögon du har, jag blir som hypnotiserad när jag tittar på dig"..... :D
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Hade världens största bråk med Samir i förrigår. Jag tror att grannarna hörde mig så mycket jag skrek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0