LINDA FUCKING ROSING

Jag skriver ett inlägg om Linda Rosing. Jag trodde inte att jag skulle göra det någon gång men så blev det visst..
Efter att varit med i Big Brother, vikit ut sig fåtal gånger, gjort en misslyckad musik och politik karriär och även skrivit en bok om sitt liv (som hon självklart är naken på, på framsidan) har hon nu bestämt sig för att byta namn till Bionda?!?!
A men snälla lilla Linda, är det inte dags att lägga ner?
Du hamnar i TV och gör bort dig inför hundratusentals tittare. Du är en vanlig tjej och har ingen som helst artisttalang, mer än den du själv inbillar dig att du har. Du är uppkäftig och du vill bara synas och höras. Du är vad journalisterna kallar för "kändiskåt".

Kom igen Linda, klockan har slagit midnatt och askungesagan är slut. Du måste tillbaka till verkligheten. Dags för dig att skaffa ett jobb, vara en förebild till dina barn och skaffa dig ett liv som du kan vara stolt över när du blir gammal och tittar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lola

Ej...inget ont om Linda. Hon gör det många andra vill göra, dvs leva som en blatte...haha, inget jobb, ingen framtid, får pengar av andra, spelar dum...det ska hon ha crreeeeddd för! // Hamida

2007-03-07 @ 14:43:28
Postat av: Ilvana.

Ah hon är ju sjukt patetisk den tjejen! Jag förstår inte att hon inte fattat att hon bara är ett skämt för den svenska befolkningen. Det finns inte en enda jävel i detta land som respekterar henne. Om jag vore hon hade jag gömt mig och inte försökt bli "kändis" hela tiden.

2007-03-07 @ 15:05:21
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Du är utmanad! Gör det om du har lust bara :) Finns mer information på min blogg. Have a nice day!

2007-03-07 @ 17:50:17
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: aLma

Adisa jag vet nt hur jag ska förklara bättre det med bilden men gå in på Jehona's blogg: http://jehona.blogg.se/9829_tips__rd.html under rubriken Svar på din fråga det var där jag också fattade och ändrade min bild :) take care!

2007-03-07 @ 18:51:57
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0