LATMASK

Som vanligt så gör jag inte det jag  skulle ha gjort ikväll. Planen var att jag skulle städa och handla inför imimorgon. Maida kommer! :) Hon ska på arbetsintervju i Landskrona på torsdag så hon kommer till mig imorrrrrnnnn ! Och då får jag höra alla detaljerna från deras helg i Prag :)

Men men, det blev inget av städningen eller handlandet.
Pratade med Armina 3 timmar i tel. Det gamla vanliga. Vi pratar minst 2 timmar i tel om dagen. Haha. Det är så sjukt att man har så mkt och prata om VARJE dag. Och så har det varit de senaste 4 åren, som vi kännt varandra. Jag kommer ihåg, en gång pratade vi i typ 7 timmar i streck.
Men det är så jobbigt det där, vi bor ju så långt från varandra, 1200km rättare sagt, så vi träffas ju inte varje dag!:)
Förra året åkte jag den 12 timmar långa resan upp till Östersund och var där i 2 veckor. Fan va vi hade kul!
Och det ska upprepas Armina! Nästa månad när du kommer då faaaan ! :)

Lite bilder från Östersund.....
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0