JAG BLEV AV MED EN TELEFONFÖRSÄLJARE

Äntligen ringde dom! Telefonförsäljarna..för jag ville så gärna att de skulle ringa så jag skulle dra ett av tipsen för hur man skulle bli av med dom (läs:bli av med telefonförsäljarna). Och kl 8 i morse så ringer mn telefon. Jag blev väckt av telefonen i morse med! Asså vem fan ringer klockan 8?? Herregud, det är ju knappast så att man är uppe då om man inte är i skolan/jobbet.
Iaf, de ville sälja smink till mig, Jag beställde smink från dom för 2 år sen, en gång, och sen dess ringer dom en gång i månaden typ.
Jag höll på & upprepa ordet "nej" på allt hon sa. nej nej nej nej nej nej. Och ändå så fortsatte hon prata om andra erbjudanden istället. Men jag sa ingenting förutom nej. Och till slut gav hon med sig och sa att de skulle höra av sig om ett par veckor med nya erbjudanden, som jag förhoppningsvis skulle vara intresserad av.
Gissa vad jag sa?! NEJ, och la på haha.
Gött.
Nu ska det ätas frukost.

Kommentarer
Postat av: Marina

Din blogg e sp varje gång jag skriver nåt så kommer det SPAM AdisaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaaAAAAAAAAAAAA fan va jag saknar dig jag kommer snart ......då kan jag plåga dig ordentligt.....mmmmRRRRRRS

2007-03-19 @ 11:36:23
Postat av: Irma

Haha skönaste :) Ja hade nog dragit den där med "kan jag få ditt hem nummer så ringer ja dig sen, är rätt så upptagen nu" Haha.

Tack btw :) byebye

2007-03-19 @ 17:41:13
URL: http://irbita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0