IRRITERAD

Egoistiskt. Tror jag kommit på det rätta ordet. Egoism. Ego. Det är vad det är. Vill inte förklara. Man måste bara förstå. Förstå vad jag menar, förstå hur det är. Det är det de handlar om. Förståelse! Respekt. Visa respekt för andra människor. Vilket många inte inser, det är synd. Riktigt synd.

Problemet med det är att vissa människor har så svårt att ta en diskussion utan att börja skrika eller trycka ner folk för att de ska visa vem som har rätt respektive fel.

What a fuck? Grow up!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag håller med, se bara på min blogg där jag kritiserat ceca som kom till malmö och får personangrepp från serber...tydligen är det inte möjligt att debattera utan att trycka ner folk för att själv hävda sig.

2007-03-28 @ 23:50:40
URL: http://starly.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0