INTERVJU

Igår sökte jag ett jobb på Hotell Oskar och de hörde av sig redan idag och vill att jag ska dit för ett personligt möte. Blev helt chockad när de ringde, trodde inte de skulle höra av sig så snabbt.
Hoppas verkligen att jag får det här jobbet. Skulle inte sitta fel med ett extrajobb. Under mina 2½ år på universitetet har jag inte haft något extrajobb, så jag hoppas att jag klarar av det, är lite orolig för hur det kommer gå med skolan, om det blir för mycket. Men va fan, kan andra så kan jag!

Och det som gör mig ännu nervösare är att detta blir min första jobbintervju. Har haft samma jobb 6 somrar i rad, så jag har inte behövt söka några jobb.
Usch, hjälp mig. Vilka frågor kan dom ställa? Jag måste vara väl förberedd känner jag. För jag har den tendensen att babbla massa onödigheter om jag blir nervös. Och det är ju inte bra om det är ett jobb som står på spel. haha.


Kommentarer
Postat av: Dalida

Du hade också en fin blogg, gillar gubben med den bosniska flaggan! :)

2007-03-16 @ 13:10:46
Postat av: Manda

Uh, super da su te nazvali ;D skitkul!
Du kommer säkert kamma hem det, don't worry!
Slappna bara av och go with the flow.

2007-03-16 @ 14:34:13
URL: http://hipnoza.blogg.se
Postat av: mina

Åh, jag vet precis vad du menar. Och grattis till intervjun! Skitkul, håller tummarna för dig! Gå in på www.cv-guiden.se och se om du kan hitta ngra tips där!

2007-03-16 @ 16:21:14
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Alma

lycka till det kommer gå superbra :)

2007-03-16 @ 19:11:11
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Melissa

Lycka till på mötet då! =)

2007-03-16 @ 21:47:47
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Marina

Va inte dig själv då går det åt skogem då kan tillomed JAG få sparken för att det finns folk som misstänker att vi känner varandra...gå inte dit gömm dig under sängen

2007-03-16 @ 22:10:22
Postat av: Marina

Jag ska ringa Kljajo// o hur tror du han kommer känna sig nu VA vAaaaaa ncncnc starkas kljajo

2007-03-16 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0