INTERESSANT FIKA

Jag tog en fika på Bönan med Maida idag. Och det var minst sagt, interesannt! En tjej och en kille satt bredvid oss och vi började prata. De var lite äldre, runt 30. Jättetrevliga var dom. Den här killen var väldigt social och vi började skoja om allt möjligt. Och när Maida sa att hon var nyexaminead socionom och på jakt efter jobb, ja då sa han att han har lite kontakter och Maida blev ju jätteintresserad. FÖrhoppningsvis kunde han fixa ngt jobb. Så sa han att han kände en Margaretha som jobbar som socialsekreterare och helt plötsligt kommer han bort sig och upprepar samma sak flera gånger. Så till slut säger han "Men va fan, anledningen till att jag säger detta är för att jag vill ha ditt nummer, det finns ingen Margaretha". Hahahahahaha. Fy fan vi fick oss ett ogtt skratt alla 4.
Men han var ju inte så speciellt attraktiv den här killen, så Maida gav inte sitt nr till honom. Men han skrev sitt nummer på en lapp och gav den till henne. Markus heter han. Jaa och hon skulle höra av sig ikväll sa han. Mmmm den lappen är slängd nu. Haha.
Man träffar på så roliga människor ibland.


Kommentarer
Postat av: Adnan

E skolan klar nu när du söker jobb?

2007-03-09 @ 10:30:47
Postat av: Adnan

E skolan klar nu när du söker jobb?

2007-03-09 @ 10:32:01
Postat av: Adisa

adnan: nej jag söker inte jobb o jag e inte klar :)

2007-03-09 @ 12:23:58
Postat av: fLASh

HAHAHAHA!...gjorde nåt *liknande* en gång.......o yup..fick numret!:D

2007-03-11 @ 04:44:35
Postat av: Adisa

Flash: hahaha ja då gick det bättre för dej än Markus iaf! :)))

2007-03-11 @ 05:34:33
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0