Inte längre mystisk

Här är lite info om mig.
Nu är jag inte lika mystisk längre va? :P


1. vad heter du? Adisa
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Lamija
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Jag hette Dzenita från början. Morsan bytte namn när jag fyllde ett.
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. vilken årgång är du
? 85:a
6. vart bor du? Lund
7. bott utomlands? Bosnien
8. flyttat antal gånger? 6 ggr.
9. vart skulle du vilja bo? Dubai
10. vilken skolklass? Pluggar på Universitetet.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Miljonär

UTSEENDE
1. hur lång är du? 172 cm
2. hårfärg och frisyr? Långt svart.
3. ögonfärg? Bruna
4. mest nöjd med? Mina ögon.
5. minst nöjd med? Allt annat haha
6. skostorlek? 40
7. glasögon? Ja
8. har du några piercingar/tatueringar? Ja, i näsan

FAVORITER
1. filmer? Best of the best -filmerna
2. låtar? Bosnisk rock musik
3. årstider? Vår
4. mat/dryck? Mat: Lasagne Dryck: Cola
5. djur? Hade 2 katter
6. färg? rosa
7. parfym? D&G - light blue och Armani Code
8. tv-program? Grey's Anatomy, Prison Break, Desperate Housewives.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart jacka
2. vad använder du just nu för skor? allt möjligt. beror på vad jag har på mig.
3. favoritfärg på kläder? Svart
4. favoritmaterial på kläder? ja, det som är skönt, fleece är skönt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par snygga jeans
6. favoritaffärer? vero moda, wear it, din sko, bianco
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? väldigt olika
8. favoritmärke? har inget men vila är skönt

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitemellan
2. vilken färg på tapeterna? vita
3. vilka färger går rummet i i övrigt? blå + silver
4. favoritmöbel i rummet och varför? Soffan, skön som fan.
5. vad vill du ändra där inne? En plasma tv på väggen hade inte varit helt fel. Rummer är inte så stort och min gigantiska tv tar så mkt plats.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Nej
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta + grillplats.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vid datorn.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Oftast blir det min syster + alla vänner som kommer på besök.
10. favoritpryl i rummet? soffkuddarna

BLANDAT
1. vad heter/hette din morfar? Ibrahim
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar
b) skolväska just nu? böcker och massa skräp.
c) handväska eller liknande just nu? plånbok, läppglans, massa kvitton.
3. vad är du beroende av? kaffe, cigg, mobilen
4. vilket land kommer du i från? Bosnien
5. vilken sorts lipsyl använder du? Dove
6. vad tror du på? Mig själv
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Islam
8. vad köpte du senast? cigg
9. har du nåt husdjur? Nä men har en katt hemma i växjö hos mormor.
10. vad bor du i? Studentägenhet

Kommentarer
Postat av: Alma

ey min tur att låna nu det är ok va? :P

2007-03-31 @ 23:34:05
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0