IDAG

Nu har jag kommit hem från stan och är helt slut.
Lola är här nu. Alltid kul me henne. Hon driver ett café hemma i Kalmar så hon tog med sig massor med kakor som dom säljer där, så nu sitter jag här vid datorn, har precis gjort en drink bambus (vin + cola=i love och nej jag är inte alkoholist) och äter blåbärspaj. Ja livet leker ibland.

Tänkte jag skulle hitta nån tröja på stan, som jag kunde ha på mig ikväll när vi ska ut, men nej.
Är det bara jag som tycker att vårmodet suger? Hittade INGENTING. Fula kläder vart jag än vände mig.
Men men, jag gick inte hem tomhänt.
Köpte det gamla vanliga som måste inhandlas varje månad haha image72

Och så denna eyebrow fix, som håller ögonbryna' på plats.
En jävligt bra grej det här  image73

Och med tankte på de få timmars sömn jag fick inatt borde jag gå och lägga mig nu en stund om jag ska orka med att hinka och dansa hela natten.
Så jag ska sätta igång ett avsnitt av Grey's Anatomy och förhoppningsvis somna efter det.
Men om jag känner mig själv väl så kommer jag fastna och kolla på ännu ett avsnitt...och ännu ett avsnitt..
Det brukar sluta så där.
Nåja, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0