HÖGLJUDDA LUSTAR

Finns det någon gräns för hur mycket en kvinna får låta/skrika under en sexakt?? Är det möjligt att låta "för mycket" eller är desto högre samma sak som desto bättre??

Fick ett skitroligt telefonsamtal från Alma som gör att jag bara måste ställa dessa undrande frågor. Hon är helt förtvivlad över ett grannpar i hennes hus som har sex näst intill hela tiden och där tjejen i det här fallet, skriker och stönar så högt att det ekar i hela trappuppgången. HAHA.

Jag tror först att hon överdriver men medan vi pratar i telefonen sätter grannarna igång och sexa loss ordentligt så t.o.m jag hör dom högljudda skriken genom telefonen!!!

Tjejens skrik är så höga så jag tänkte vara lite ironisk och frågar om hon är säker på att dom har sex?? Jag menar hon kanske håller på och bli misshandlad???haha.

Vi skrev en lapp iaf,  som Alma sedan gick o la i brevlådan:

"Du högljudda kvinna som skriker ut dina lustar, se till och dämpa dig för du börjar bli ett jävligt störande inslag i det här huset!!!?"


Skriken låter verkligen inte "äkta" och om jag var killen i det här fallet skulle jag bli både misstänksam och skaffa mig ett par hörselproppar för att slippa riskera Tinitus!


Kommentarer
Postat av: mina

Haha, stackars din kompis! :P

Pa ja ba, grannar smo! Ja sam cak stanovala u sani kad smo isli nazad prvi put poslije rata. Tad su bili Bridge i Splav popularni. Vi kan tom festa tillsammans nån gång!

2007-03-05 @ 11:38:41
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: mina

Haha, stackars din kompis! :P

Pa ja ba, grannar smo! Ja sam cak stanovala u sani kad smo isli nazad prvi put poslije rata. Tad su bili Bridge i Splav popularni. Vi kan tom festa tillsammans nån gång!

2007-03-05 @ 11:39:07
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: aLma

OMG! joj kako je nije sram8 ? al haj svedani su njiha nista nije sram8 :D haha ha de bra!

2007-03-05 @ 18:01:08
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0