GÖTT KÖTT

Det blev så som jag sa. Jag somnade inte efter ett avsnitt. Det blev 3 st.
Sen så blev ju klockan så mycket så det var ingen idé att försöka somna, fastän jag knappt kunde hålla ögonen öppna under det tredje avsnittet, men men...
Så jag funderade på vad jag skulle kunna sysselsätta mig med så jag inte somnade.
Och matlagning fick det bli. Så jag gick upp och stack till affären för att handla allt jag behövde till min chili con carne gryta. Och jag måste faktiskt få säga att jag blev riktigt jävla imponerad av mig själv.  Fuck så gott det var.
Åt två fulla tallrikar och nu går jag runt med uppknäppta byxor och är ännu segare än jag var för 2 timmar sen.
Och jag längtar tills jag kommer hem ikväll, för då ska jag äta samma sak igen =)

image74

Snart kommer tjejorna och vi ska förfesta hos mig och sen är det Herkules som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0