GE UPP, DET ÄR JAG BÄST PÅ

Ja rubriken kan väl tala för sig själv.
Jag var i skolan i typ en halvtimme. Skrev typ en halv sida. Det är ändå framsteg ju, bättre än ingenting alls. Sen så orkade inte min hjärna koncertrera sig mer, en halvtimme var för mycket tydligen så jag gav upp.
Gick ner till stan istället och fönstershoppade. Massa folk så tidigt, blev helt chockad. Och vädret var helt underbart.
Jag köpte en hårklämma på H&M. Orkar inte hålla på med hårsnoddar hela tiden.

För några dagar sen kollade jag på ett avsnitt av Tyra Banks och hon sa att vit eyeliner gör att ögonen ser större ut. Vet inte, stämmer det? Har aldrig använt en vit så jag vet inte. Så jag köpte en vit eyeliner också. Jag får väl ta och testa den och se om Tyra hade rätt. To be continued...

Kommentarer
Postat av: magz

den vita kajalen är en räddare i nöden!! i know!

2007-03-15 @ 14:17:17
Postat av: Alma

tack för din kommentar du är så snääääll :)

2007-03-15 @ 19:40:46
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0