DET VARADE INTE LÄNGE

Det här med att jag skulle lägga mig tidigt och vaknade tidigt varade inte längre än 3 nätter.
Fan. Och jag som var så stolt över mig själv. Men kolla nu,  klockan är 4!
Och som om det inte vore nog... Lola kommer från Kalmar imorgon. Tidigt. Kl 10 är hon här. 
Gissa vem som kommer vara trött & seg ? Japp, Adisa.
Jag kommer inte ens hinna vila innan vi ska ut o festa. Ska till stan och shoppa och sen till systemet
och efter det ska vi käka ute.
Fan varför kan jag inte klara av en sån här enkel grej som att lägga mig tidigt? Det började ju så bra..
Och det är den här jävla telefonens fel. Jag är inte en sån person som bara kan prata i 10 minuter. Jag har försökt med det blir en timma minst.
Så fan ta den jäveln som uppfann mobiltelefonen.
...eller nej, jag tar tillbaka det sista. Don't take my life away from me man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0