DEPPDAG

Har gått in i en deppar period igen. När man vaknar på morgonen så är allt fel. Inga kläder passar, man känner sig bara ful och allmänt oattraktiv. Man har inga kläder och sätta på sig, fast klädkammaren är smockfull och allt är rentvättat. Man har ingen frukost hemma, men det finns både flingor, mackor och pålägg men inget som passar. Man har ingen bra hår dag, fastän man gör exakt som vanligt. Det ligger iaf slickat kring huvudet som om man bott i en mössa hela livet. Sminket vill inte som jag vill, tvättar av det flera gånger innan jag bestämmer mig för att inte sminka mig alls. Som tur är så varar mina deppar perioder inte så länge, man kanske ska säga att jag har dåliga dagar istället. Perioderna varar oftast bara ett par dagar sen är jag på ett super bra humör istället och kan inte fatta att jag ens mått eller tyckt så.
Dessa dagar tappar man allt. Mackan tappar man och den hamnar ALLTID upp och ner, tappar örhänget ner i avloppet i handfatet. Man stöter till mobilen så att den åker ner i toalettstolen för att man har glömt att fälla ner toalocket vilket  man aldrig glömmer annars, tar den översta handduken i handdukshögen var på alla handdukar följer med och hamnar i en hög på golvet. 
OOOOOOOOOOOHHHHHHHH dessa dagar borde man få ledigt från skolan, så att man kan ligga i sängen och få dessa dagar att gå över så fort det går!

Kommentarer
Postat av: aLma

Du jag känner verkligen igen mig jag är i den perioden just nu och det är så himla jobbigt tycker jag allt skiter sig och inget blir som man vill :/ man sitter bara hemma & tkr synd om sig själv .. al stvarno neznam sto nam tako dode sån period :S

2007-03-11 @ 18:43:10
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Marina

I ja sam davno upala u tako jedan period.....i jos me nije proslo :S

2007-03-11 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0