CATFIGHT

Jag drömde att jag blev attackerad av en helgalen katt. Den var gul, vit, grå och såg lite skabbig ut. Den vägrade släppa taget och bet och rev. Sen när jag försökte få hjälp, verkade ingen riktigt förstå vad som var problemet. Så jag stod där med en katt fastnaglad vid armen som gnagde på min handled och de som gick förbi stirrade lite och fortsatte sedan sin väg.

Ah det är så skumt det här med drömmar.

Nä, nu ska jag äta frukost och kolla på ett avsnitt av Greys Anatomy. Är redan klar med första säsongen, ska börja med den andra nu! Gött!
Och sen ska jag förhoppningsvis tvinga mig själv att gå ut o snabbgå. mmm vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0