BY THE WAY

Förresten, måste bara berätta om en skitskum grej som hände på stan idag.
Det kändes typ som om det var någon som följde efter mig hela tiden...eller det kanske var jag som följde efter. Haha.

Det var en tjej inne på Apoteket idag. Hon hade skitgrym frissa så det var därför jag la märke till henne.
Och det var lixom inget mer med det...sen så inne på H&M så stod samma tjej framför mig i kön. Och jag ba log för mig själv o kolla in hennes coola frissa bakifrån. Och typ en timma senare var jag inne på Expert för att hämta ut mina bilder och där står hon igen och pratar med tjejen som står vid kassan! Haha, jag blev helt paff! Snacka om sammanträffande!!
Behöver jag ens nämna att hon till o mä satt på samma buss hem som jag??
Is this some kind of a sign? Att jag ska klippa mig kort och färga håret illrött? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0