BLA BLA BLA

Jag tycker om Alma. Alma och jag brukar sno lite från varandras bloggar. Listor & så.. haha.
Som t ex denna. passar ju bra när man inte har ngt o göra.


Tio första:
Första bästa kompis: Adisa hette hon.
Jag kan lita mest på: Armina
Första bil: hmm..en legobil.
Första kärlek: Bobo, när vi gick på dagis var vi "tillsammans" :)
Första husdjur: Mina 2 katter i Bosnien.
Första semester: Bosnien!
Första jobb: Konsum
Första köpta skiva: kommer fan inte ihåg, mend et måste ha varit Bacsktreet Boys.
Första riktiga kärlek: S..........
Första piercing: Öronen....och i näsan sen 5 år tillbaka..har länge funderat på tungan men vettifan.
Första konsert: Jäklar det kommer jag inte ens ihåg. Men jag tror att det var Valentino & Serif Konjevic 2001.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Xcider igårkväll.
Sista bilfärd: Har blackout.
Sista filmen du såg: Räknas Shan The Man- Svenska 2 ?
Sista bubbelbadet: Har ju dusch..men typ 3 månader sen när jag va hemma i Växjö.
Sista spelade cd: Zabranjeno Pusenje 2006.
Sista gången du grät: Några dagar sen.
Sista måltiden: Varma mackor.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Ja
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej men vid andra haha
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Once.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Japp senast igår.  Anna-Lena från polismyndigheten hhahah

Sju saker du har på dig:
1. Röd tröjja
2. Svart poncho
3. Jeans
4. Klocka
5. Hårklämma
6. Ring
7. Underkläder

Sex platser du vill åka till:
1. Bosnien
2.
Turkiet
3. Dubai
4. New York
5. Australien
6. Amsterdam

Fem kroppsprodukter du använder varje dag:
1. Bodylotion
2. Deo
3. Mascara
4. Puder
5. Läppglans

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Armina
2. Aida
3. Amel
4. Maida

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka på en jorden runt resa
2. Bli miljonär.

En sak du ångrar:
1. Att jag inte gav mitt nummer till den snygge jäveln igår.


Har du någonsin:

Ätit sushi: Eru knäpp eller? Aldrig!
Stått på scen: Ja
Blivit dumpad: Nej
Varit med om en bilolycka: Jaa to many
Klättrat i berg: Nej
Sett vita huset: Ja på TV :)

Inom de senaste 48 timmarna:
Haft ett seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Ja
Samsats med föräldrarna: Nej
Bråkat med en kompis: Ja
Gjort en tjänst: Nej
Fått en komplimang: Ja

Antlingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Matte


Jag vill ha en kille som:

1. Respekterar mig.
2. Har humor
3. Inte är en toffel.
4. Inte är svartsjuk.
5. Ärlig.
6. Lyder mig hahahahah.


Kommentarer
Postat av: Alma

Gud vad vi håller på och snor saker från varandra .. hhaha

2007-03-24 @ 18:32:47
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0