BESTÄM ER

Asså vädergudar, ka ni bestämma er för hur ni ska ha det eller? Så jag vet vad jag ska göra??
Det är något som inte står rätt till med vädergudarna för vädret är helskumt idag...dom verkar inte vara överrens om hur dom ska ha det.
För bara ett par timmar sen gick jag till affären för att handla och då var det skitfint väder. Sånt riktigt vårväder.
Så väl inne i affären, medans jag stod i den evighetslånga kassakön så tänkte jag att jag skulle hem och lämna av varorna och sen, passa på när det är så fint väder, ta en lång promenad.
Så när jag kommer hem , lägger in varorna där de ska vara, vilket tog typ högst 5 minter, så börjar det regna!!!
Heeeelt sjukt asså. Från riktigt fint vårväder till regn på nolltid.
Aja, besvikna Adisa gick och satte sig vid datorn igen. Och nu, drygt en timma senare är det så där soligt igen som det var tidigare idag. Men va faaan. Nu vill jag inte ens promenera längre.
Man vet ju aldrig, det kanske börjar snöa snart. Det får vara min ursäkt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0