BESLUTSÅNGEST

Jag tror att jag lider av beslutsångest.
Tänkte jag skulle börja läsa någon av böckerna innan jag somnade. Det står mellan 2 st. Och jag kan inte bestämma mig. Jag började läsa den ena. Läste kanske en halv sida och så tänkte jag att äh, jag börjar med den andra. Och så började jag läsa den, och då tänkte jag, nej men nu när jag ändå började läsa den där då kan jag lika gärna fortsätta. Och så har jag velat fram och tillbaka. Call me sick, I know it.

Det är inte första gången det händer heller.
Många gånger när jag är i affären och står i kön så kommer den här beslutsångesten. Helt plötsligt går jag ur kön och ställer mig i den andra kön, även fast den kanske är längre än den jag redan stod i. Helt sjukt.
Jag vet inte vad som händer med mig i dom situationerna, men det är som om ngn säger till mig, du måste ställa dig i den andra kön för om du inte gör det kommer du dö, eller ngt sånt...hahah.

Seriöst, jag behöver psykisk hjälp haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0