AUDITION PÅ HOTELLET

Nu är jag tillbaka från min intervju.
Det gick mycket bättre än jag trodde. Hon var jättetrevlig och jag försökte vara så trevlig som det bara gick.
Det är ett litet, mysigt hotell, som hon äger med sin man. Jättefint är det. Där skulle jag absolut trivas!
De är alltid fullbokade 3 månader framöver, så det går ju minst sagt bra för dom.
Hon visade mig runt i de olika rummen me. Jäklar vilka fina och moderna rum.
Där vill jag bo.
Så nu får jag hålla tummarna att jag får det här jobbet, även fast jag vet att jag inte får det.
Det har kommit in över 100 ansökningar sa hon, men hon har typ skärt ner till hälften, så det känns ju inte som om jag kommer få detta jobb. Säkert hälften av dom här 50 ska på intervju och att konkurrera med 25 st andra är inte kul. + att jag inte har erfarenheten. Men what a fuck, roligt att jag fick gå på intervju i alla fall. Bara det lixom, av 100. I'm proud!
Shit detta känns som Idol. Man söker, och sen sågar de hälften, och sen går man på ännu en audition och då sågar de hälften igen och därefter bestämmer de om man var tillräckligt bra för att få jobbet.

Kommentarer
Postat av: magz

men hallå vart ligger det hotellet? här i lund eller? haj det kommer att gå bra, vidjetces da ce te nazvati! puss

2007-03-22 @ 01:27:00
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0