Söndagen

God morgon igen. Ännu en gång gick jag upp 14.30. Helt sjukt. Vänder på dygnet direkt så fort jag inte jobbar.
Söndag brukar vara den tråkigaste dagen i veckan, då man ligger hemma i soffan och inte gör ett skit och är uttråkad hela dagen. Men inte igår. Gjorde en massa roligt.
Alemka ringde och frågade om jag ville ha ett helgjobb. Jag har ju redan ett jobb, men varför inte, det är ju bara 6 timmar varje helg. Så jag får väl reda på det idag, om jag får det eller inte. Sen gick jag med henne till banken, hon städar där, så jag skulle hjälpa till. Jag försökte hitta deras stora kassavalv och sno pengarna men hittade ingen hahahahah nä då.
Sen fikade jag med Sejla och vi spelade lite på spelmaskinerna. Förlorade allt. Skitmaskiner.


När jag kom hem kollade jag och syrran på film. Oceans Eleven. Oh så bra den är. image396
Längesen jag såg en riktigt bra film. Vid midnatt stack jag och syrran till Marina och Edis och drack kaffe :) Lilla Ella sov såklart, så vi fick bara titta på henne medans hon låg där i sin lilla säng. När vi kom hem snackade jag i tel med Besi och sen med Amer i 2 timmar och vid 5 tiden på morgonen kollade jag och syrran på Oceans Twelve haha.
Och nu ska jag käka frukost och kolla på Oceans Thirteen.



Händelserik söndag blev det för en gångs skull iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0