Simpsons - The movie

image407Det blev övernattning hos Emina igår. VI satt uppe till halv sex. Mestadels satt vi och spelade kort, Remi. Det känns som om det ända jag och mina vänner gör nuförtiden är o spela remi. Världens mest interesantta kortspel. Sånt som alla bosnier kan spela.
Vi gick upp ganska sent idag så alla planernatt vi skulle till stan blev inställda. Så vi laddade ner Simpsons The movie och kollade på den. Fy fan vilken rolig film. Jag skrattade nog genom hela filmen. Den är riktigt bra- se den!
Och nu har hon somnat. Ska nog gå och väcka henne nu så vi kan laga mat och sen ska jag till Maida. Hon och Sejla kom hem från Bosnien igår. Har saknat dom massooor. 

Kommentarer
Postat av: Aida

jag tror faktiskt jag är den enda bosniern som inte kan spela remi hahah...pinsamt!

2007-07-30 @ 20:12:38
URL: http://starly.blogs.se
Postat av: Adisa

hahah ja jat tror faktiskt att du e den enda :P
idi uci se :D

2007-07-30 @ 23:12:38
Postat av: Dada

gay, gay, gay, gay, gay *korsar fingrarna* hahaha .. ;D kad je rek'o Flanders da mora nesto reci u crkvi hahaha ;P

2007-07-31 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0