Madea's Family Reunion

image408Känns som att jag börjat blogga om filmer väldigt mycket. Men jag har sett så många bra filmer nu på sistone så jag kan inte låta bli. Igårkväll tittade vi allihop på en sjukt bra film. Madea's family reunion. Fy fan vad vi skrattade.
Filmen pendlar mellan komedi och drama. Den handlar om allt från hustrumisshandel till hysteriskt roliga släktträffar, från övergrepp på barn till nyfunnen kärlek. Allt i ett. Filmen är skriven och regisserad av Tyler Perry som även spelar 3 roller i filmen. Det gör han jävligt bra!
Och dessutom är Boris Kodjoe med i filmen. Oh lord så het han är. Jag var nära på att våldta datorn där ett tag =P Nä, men detta är en film så man bara måste se! Sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: beisa

Film är nog de enda man kan göra utan att bli blöt i detta sverige tråkiga väder..:(

2007-08-01 @ 15:01:35
URL: http://farwell.blogg.se
Postat av: Melissa

hahahaha den är så sjukt jävla rolig. Jag dog 7 gånger när jag såg den =))))))))

2007-08-01 @ 22:15:13
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Adisa

Beisa: hahaha så sant! Skulle man ha sett en film för varje gång det har regnat i Sverige denna sommar hade man sett alla filmer som finns i världen :))
Melissa: hahaha skojar du eller... jag trodde ag skulle svimma så mkt ja skrattade haha

2007-08-02 @ 01:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0