Lördag

Fan vilken hemsk dag jag hade på jobbet. Det var skitfint väder och folk har ju fått sina löner så vi hade hur mycket jobb som helst ju. Kunder hela jävla tiden. Kunde inte ens ta en rökpaus på hela dagen. Och dessutom sov jag bara en timma inatt eftersom min telefon höll på att ringa hela jävla tiden.
Och precis när jag kom hem vid 15 somnade jag och 10 minuter senare ringer min telefon och jag var tvungen att åka in till Willys och jobba. Usch!
Men nu är jag hemma hos Alemka med Sara. Dricker kaffe och försöker vakna till liv. Skulle gått ut ikväll men det blir nog inget av det, är så jävla trött. Ska nog en gå förbi Emina en sväng innan jag går hem och deckar i min stora himmelsäng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0