Kalmar

image403Gud så varmt det var idag! Äntligen får man se lite sol i det här landet! Tror att det var 27 grader idag. Höll på att stekas ihjäl i solen. Syrran ringde mig tidigt idag och frågade om jag ville följa med till Kalmar. Så jag, hon och Alex bilade dit för att träffa Lola & co. Hon äger ju ett cafe i Kalmar o fy fan va snyggt det är. Skulle kunna bosätta mig där lungt :) Och jag säger bara så här: Cafe City har den godaste blåbärspajen så ni vet ;)

Framåt kvällen åkte vi tillbaka hem och nu är jag hemma hos Alemka. Ska sova här för vi jobbar från halv 6 imorgon och sen ska jag till mitt andra jobb och jobba i 6 timmar och sen åter igen till Willys vid 3 och jobba i två timmar. Hatar lördagar. Är helt död när jag kommer hem så jag prkar knappt hitta på något ju.

Imorgon kväll kommer Emina hem från Bosnien. Så jag ska möta upp henne på stationen kl 2 på natten och sova hos henne och sen jobba tidigt söndag morgon. Fuck vad jobbigt.
Men det ska bli kul. Hon ska ju ta med sig cigg från Bosnien så vi ska sitta uppe hela natten och snacka om hennes semester ;) G8!

Nä nu ska jag sova.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0