Jag har 3 stora nyheter och dela med mig av :) 1: Jag har f%

Foton-0014.jpg
Jag har 3 stora nyheter och dela med mig av :)
1: Jag har fått jobb! Så jag kommer ha två jobb nu från till slutet av augusti och sen till höst säga upp mig från mitt gamla då. Jag blev så glad i morse när jag fick veta att jag fått jobbet så jag var extra trevlig mot kunderna haha.
2: Sedan ett bra tag sen har jag funderat på att ta ett sabbatsår från studierna och det har mina närmaste vetat om, men nu är det officiellt, jag hoppar av universitetet och jobbar ett år istället. Är så himla skoltrött.
3: Jag flyttar hem till Växjö till hösten. Eftersom det här nya jobbet också är i Växjö, där jag har jobbat hela sommaren nu så måste jag ju flytta hem. Ska bo hemma ett par månader innan jag fixar eget.

Japp, det var det! Mycket på en gång va haha. Nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vad kul cestitam ti :D alltid kul med förändringar! (:

2007-07-12 @ 12:49:38
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adnan

Kul med förändringar men fastna inte på jobbet efter ett år utan fortsätt att göra klart utbildningen!

2007-07-12 @ 14:12:49
Postat av: Beisa

stort val endå, men skönt med en sådan paus från skolan..

2007-07-22 @ 20:02:01
URL: http://farwell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0