Idag var min första dag på det nya jobbet. Det var jättekul. Jobba

Foton-0058.jpg
Idag var min första dag på det nya jobbet. Det var jättekul. Jobbade bara 2 timmar i morse för att lära mig. Maskinen är ju svårare än jag trodde! Så just nu är jag på mitt gamla jobb. Ska jobba här till 3 och sen iväg och jobba på det nya jobbet igen! Det börjar redan kännas jobbigt att ha 2 jobb samtidigt och det är bara mim första dag haha. Men jag får hålla ut i 6 veckor till... Igår sov jag hor Seki. Vi gick ut och tog ett par drinkar och väl hemma spelade vi kort till långt in på natten och sen gick jag ju direkt till jobbet i morse. Ikväll blir det utgång iaf! Det ska festas sö aldrig förr :) vi får väl se hur snabbt jag deckar, med tanke på att jag jobbat i 11 timmar och inte sovit ett skit inatt haha. Nåja, kul ska vi ha det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0