Hemlös

Jag känner mig hemlös. Jag har inte sovit hemma på 7 dagar.
Har sovit hos 3 olika kompisar en hel vecka nu. Min syster blir galen på mig haha. Jag lovade henen att jag skulle sova hemma ikväll, men det löftet höll jag inte länge haha! Men jag har verkligen LOVAT henne att jag ska sova hemma imorgon. Hoppas jag :P

Ikväll var jag hos Alida. Har inte träffat henne på evigheter. Hon fick en dotter för 2 månader sen och gud så söt hon är, lilla Alma :)
Hittade en skitsöt klänning på Gina idag me, fy fan vad jag blev kär i den! Och ett par skor! Jag får ju min lön på onsdag så jag hoppas verkligen att de är kvar tills dess. Annars begår jag självmord, på riktigt! :P

Nä nu är det poker på TV ska kolla på det. Älskar poker.

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Njaa, tar nästan 3 timmar med tåg har jag hört. Jag har ju inte körkort än :( Och sen har man inte alltid tur med bussar. Och så lat som jag är nebi onda nikad isla u skolu bara för pendlingen. Haha. Men det löser sig :)

2007-07-17 @ 11:07:54
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: adisa

Ilvana: nej, udji na SJ kolla tåg, det tar sat i po...neznam eto vidi ako nadjes kakav stan i andra hand..pisala sam ti na NR kako je moja jaranica radila

2007-07-17 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0