Hemlös igen

Hahahaha sover inte hemma ikväll heller. Blir 8:e kvällen i rad nu... min syrra är skitförbannad på mig.Jag lovade ju att sova hemma igår, men det blev ju inte så och så lovade jag att sova hemma ikväll men det gör jag inte. Är hemma hos Alemka. Vi ska upp och jobba vid 6 och hon har precis gått och lagt sig medans jag, vampyren, inte kan sova. Kommer nog sova en timme som vanligt, om ens det.

Efter jobbet ska jag till Gina och se om min klänning är kvar. Vill verkligen ha den. Det var ju bara en kvar i måndags och fan om den är såld kommer jag hänga mig själv för den MÅSTE jag ha!
Hittade ett par skitfina pump på Din Sko och där var det också ett enda par kvar i min storlek så fan om dom också är sålda! Då blir jag riktigt förbannad! Haha.


Kommentarer
Postat av: Adnan

Lägg dig o sov människan..Tycker synd om din syrra för att du lvoar o lovar men gör inte de du lovat :P

2007-07-18 @ 10:07:34
Postat av: Adisa

Adnan: hahah tycker också synd om henne..men jag ska nog sova hemma ikväll :P

2007-07-18 @ 22:58:56
Postat av: Adnan

Gör så!
Kad ce su Gävle??

2007-07-19 @ 09:16:35
Postat av: Adisa

Adnan: neznam...nista planirano

2007-07-19 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0