Helgen

Det har varit en ganska lugn helg. Jobbade igår så fredagen var ganska lugn. Sejla sov över hos mig och sen gick vi upp tidigt på morgonen för att jobba. Vi jobbade ihop så dagen gick ändå ganska snabbt. Jag trivs bra på den nya firman. Cheferna är jättesnälla. Jag hjälper dom med att hitta deras 17 åriga dotter så jag är väldigt insatt i det. Och som tack för det behandlar dom mg som en drottning på jobbet hahahah.
Igårkväll var et tjejkväll hemma hos mig. Vi satt uppe till kl 6 och hade skitkul.
Idag var min enda lediga dag denna vecka. Fan vad skönt och bara vila och inte göra ett skit. Sitter hos Sejla nu, väntar på att resten av gänget ska komma och sen sticker vi hem till mig och spelar poker.
Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0