Geisha

Idag var det en allmänt slapp dag. Brukar ju vara så på söndagarna.
Jag har varit hos Seki i 4 dagar nu. Börjar bli dags att åka hem kanske? haha.
Under tiden Sejla lagade mat ville jag kolla på film och det fanns ingen i hennes DVD-samling som verkade speciellt bra så jag satte igång filmen En geishas memoarer.
Jag vet inte varför, men jag har alltid fått för mig att den filmen skulle vara dålig? Men fan vad fel jag hade! Den är ju sjukt bra ju! Filmen bjöd på god underhållning och man blev känslomässigt berörd. Det var irriterande att de pratade amerikanska med asiatisk brytning. Känslan hade blivit mycket bättre om de hade pratat japanska.

image402

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Tack :D :D Jasså? Pa gdje je to ona nasla? Skulle du kunna fråga henne det? Jag är så desperat just nu hehe.. Cuj, zar je tako dobro? Eh onda idem :D Hihi..

2007-07-16 @ 13:48:11
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0