Fuck jag ska upp om 2 timmar och jobba och jag har ännu inte gått

Foton-0026.jpg
Fuck jag ska upp om 2 timmar och jobba och jag har ännu inte gått och lagt mig! Jag hatar det här! När man inte måste upp tidigt då kan man somna hur lätt som helst men när man vet att man ska upp tidigt då är det omöjligt att sova ju! Fan också! Snacka om att jag kommer avlida på jobbet, jobbar till 17! Men men... Så just nu ligger jag i sängen hemma hos Marina. Vi satt vid datorn och spelade spel haha, sen blev det ganska sent så jag stannade kvar.

Förresten, är det någon som sett Hostel 2? Gud så hemsk den är! Lola kom igår från Kalmar och vi satt hemma hos Alex och kollade på den. Eller ja, dom kollade, jag vågade knappt titta så äcklig den var! Fast ettan är ändå mycket bättre. Rekommenderar båda filmerna starkt!

Nä, om man skulle försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Dalida

Jag såg Hostel 1 för inte så längesen, men jag tyckte inte den var så bra, hoppas att 2:an är bättre men nu när du säger att 1:an är bättre än tvåan så vet jag inte ens om jag vill se den, hehe :) En film som jag kan rekommendera är "Hannibal Rising", hur grym som helst.

2007-07-11 @ 17:10:27
URL: http://dida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0