Busy women

Fuck så ont i huvudet jag har nu. Har varit igång hela dagen.
Var p åstan med Sejla och syrran. Käkade på kinarestaurangen så vi nästan sprack och sen gick vi runt på stan och shoppade en hel del. Träffade på chefen. Han var inte glad över att se mig eftersom jag vägrade jobba idag haha. Men när jag slog på charmen och började skoja som vanligt blev allting bra igen haha.
Lyckades få ledigt imorgon med. Fan va bra jag är :)

Sen gick vi hem till Sejla och drack kaffe med hennes mamma och mormor. Mormor'n är världens coolaste kvinna ska ni veta. Hon e så rolig I love her :)
Och nu har vi varit ute och spelat basket hela gänget så jag är dödstrött nu. Sitter hemma hos Alex nu, ska sätta igång en film snart och förhoppningsvis decka direkt för Alex ska upp tidigt imorgon så han kör ut mig också =P

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0