3 juli 2007

Ah vilken jobbig dag. Jobbade 8 ´timmar, men det kändes som 20 när jag slutade. Hade så jävl mycket och göra och kunderna vr måånga. Sen skulle man ju hem och vädret var ju inte gulligt. Det ösregnd. Ett par desperata telefonsamtal gjorde det inte bättre. Alla mina vänner jobbade, ingen kunde hämta mig. Så Adisa fick ta bussen :) Väl hemma hann jag inte vila så mycket innan det brjde komma in folk hos mig. Alla kom för att dricka kaffe ocg till slut var hela huset fullt :) Vi satt och spelade poker ett bra tag och käkad McDonald's mat. Och nu är jag hemma hos Sejla och ska sova här. Vihar pratat gamla minnen, om våra galna dagar om tonoringr. WoW, känns som evigheter sen, det är det ju också. Satt och kollade på gamla kort och man vill bara åka tillaka till den underbara och mest hndelserika sommaren för 5 år sen. Men nu är det bara fina minnen...

Nä nu ska jag inte bli sån.
Ska gå och röka nu.
Pussssssss

PS. Längesen jag slängd in en bild här på bloggen. Ser att Sejla har denna på datorn på oss två. Togs förra månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0